Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA

Kupujący ma obowiązek złożenia reklamacji w formie mailowej. Sprzedający reklamację rozpatrzy i zrealizuje w ciągu 14 dni od daty jej złożenia. Reklamacje mechaniczne muszą być zgłoszone w dniu odbioru towaru, inne wady towaru należy zgłaszać do 14 dni od dnia dostarczenia towaru. Jeżeli dostarczony towar jest uszkodzony, a opakowanie zewnętrzne zostało uszkodzone należy sporządzić wraz z kurierem dostarczającym towar protokół uszkodzenia towaru zwracając szczególna uwagę na odpowiedni opis uszkodzenia towaru oraz opakowania zewnętrznego (jest to bardzo ważne). Protokół taki należy wysłać droga mailową do Sprzedającego pod adres lightflower@onet.pl, który po jego otrzymaniu odeśle nowy nieuszkodzony towar do Kupującego. Każdą reklamację i zwrot towaru należy wcześniej uzgodnić ze Sprzedającym, w przeciwnym razie Sprzedający nie będzie uwzględniał reklamacji jak również odbierał zwróconego towaru.

ZWROT

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przedmiotu, zwrot środków przez sprzedającego nastąpi po upływie 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru przez kupującego. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, oraz ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu powstałe w trakcie odsyłania przedmiotu. Jeżeli kupujący odstępuje od umowy to ponosi wszelkie koszty związane z odesłaniem towaru do sprzedającego.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl